23 Ağustos 2011 Salı

Bayandan direksiyon dersi!

Araba kullanma sevdam 2008 yılında,18 yaşımdan gün aldığım anda gidip bir ehliyet kursuna yazılmamla başladı.Yazılı sınavı show yaparaktan tek seferde geçtim fakat direksiyon sınavından 2 kez kaldım.
Hatta ilk girdiğim direksiyon sınavında arabayı bile çalıştıramadım.Yanımda oturan bey çalıştırdı,yakşalık 5 kes stop ettirerekten sınavı bitirdim. Takdir edersiniz ki geçemedim. 2. sefer daha iyiydim. iyiydim derken arabayı tek seferde çalıştırabilmiştim.Birde geri geri gitmemi istediklerinde kolumu direksiyonun ortasına bastırıp delice kornaya basıyor olmam ve o heyecanla bunun farkında olmamam da içler acısı halimi göz önüne seriyordur.Neyse ki aldım ehliyeti. Geldik 2011 yılına ben hala aktif sürücü değilim.olamadım. olamıyorum. Nedeni ben direksiyon başına geçtiğimde babamın yanı dibimde bitip elini el freninden çekmemesi olabilir.El frenini imdat çekici fln sanıyor kanımca. Diyeceğim şudur ki babayla araba kullanılmaz,babadan araba kullanmak öğrenilmez.Benim babama has bir durumda olabilir ama sürekli neden aynaya bakmadın,bassana gaza!bas gaza boğdun arabayı,eh be kızım eh be kızım gitti dişliler,alsana vitesi 2 ye ! tadında serzenişlerde bulunuyor.
Gerçi itiraf etmeliyim ki daha önce sevgilim ve çok yakın bi arkadaşımda direksiyon dersi vermeye kalkıştı ama onlarda pek başarılı olamadılar.Sorun bende değil tamam mı !
Ama kararlıyım bu sorunu çözücem.İnancım tam. Yapılacaklar listeme yazdım.Öğrendikten sonra isteyene direksiyon dersi verebilirim.Paylaşmayı severim.Hayattaki en derin başarısızlıklarımdan birinin bu olduğunuda belirmek isterim.Gözlerinizden öperim.Gün gelir kolumu camdan dışarı çıkartmış vaziyette direksiyon başında poz bile veririm!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kafama takıldı?